The Ultimate Fredagsmys & Lite Inredning

Brasan är tänd, ljusen är tända och  Fångarna på fortet går på tvn. Nu fattas det bara popcorn sen har  jag nog uppfyllt de flesta kriterierna för klassisk fredagsmys. Alltså  hur söta är inte katterna? De verkar  uppskatta  värmen  lika mycket  som jag gör 
 
 
 
 
Och har ni sett mina senaste inköp? Fick ett presentkort på Åhlens i födelsedagspresent och det utnyttjade jag till att köpa en fin karaff som jag länge velat ha, 2 glas och en bricka.
Ljusstakarna hittade jag samma dag fast på second hand.
Tänkte först att jag kunde spraya dom i guld, men tyckter faktiskt de var rätt så fina som de va! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se