Helgen är bäst

Kom nyligen hem från ett lite lagom stressigt arbetspass. Mera jobb väntar både Lördag och Söndag, hmm. Det här med att jobba helg är inte riktigt min grej. Man kan ju då tycka att jag valt helt fel yrke! Haha, ja och gällade den punkten har jag nog det. Helgen är lite mer eller mindre helig för mig. Det är på helgen man gör roliga saker. Man sover lite längre än vanligt, man kan piffa till frukosten lite extra. Kanse gör lite äggröra eller pressa lite färsk juice. Dagen är sedan fri till stt göra vad. som. helst.! Utflykt, soffhäng, fotboll eller en dag på stan. Och sen får man lyxa till middagen. Tacos, entrecote eller pizza. och för att inte tala om efterrätt och lördags godis! Ja, alltså helgen är helt enkelt bäst! Synd att man jobbar bara.. 
 
För att sumera allt, min ultimata helg kretsar till 95% av mat i oilka former
 
 
 
 


a n n i k a    •  

Mumsigt!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se