Så mycket mera värt

Jag har alltid varit en av dom som är rätt så dålig på att önska mig saker. Lite småsaker hit och dit, men hur mycket används det egentligen. Tycker också att det är superkul att köpa presenter till andra, men där dör ju fantasin totalt. Jag vet ju mycket väl själv att den där super snygga skålen tillslut kommer hamna längs ner i en låda eller intryckt i ett skåp. 
 
Nyligen har jag själv upptäckt en väldigt undrskattad present, och det är upplevelser! Många tycker nog att det låte rätt så tråkigt, men tänk vad mycket roliagre det är men minnen än med materia. Du kommer ju garanterat komma ihåg den där födelsedagen då du kastade dig ut från ett flygplan så mycket bättre än när du hittar den där gamla tröjan i garderoben som du inte ens kommer ihåg vem du fick den va.
 
Upplevelse.com har så himla många roliga saker.De har väldigt bra blandning och jag kan nästan lova att det finns något för alla! Ta med din fotbollstokiga store bror på en fotbolls resa till England och  kolla Premier League, Lyxa till helgen med din partner och åk iväg på champangeprovning eller åk iväg och skräm upp en vän med en spökvandring, det sistanämnda skulle jag själv verkligen vilja göra!  
Sen är det så himla enkelt att hitta rätt då det finns kategorier till allt. Pojk/flickvän,julklapp, födelsedags present eller varför inte titta efter något fint till alla hjärtans dag?  vilket fall som kommer jag verkligen leta efter en upplevelse nästa gång jag vill ge bort något fint! 
 
 
 
Här hittar ni till hemsdian:  http://www.upplevelse.com/presenttips
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se