Mina favorit Youtubers

På senaste tiden har jag verkligen blivit sjuk hooked på Youtube. Älskar att sitta och kolla på olika tutorials, Hauls, vloggar osv. Har tre topp Youtubers som jag verkligen följer. Ja, det är väldigtär det super ytligt, men gillar ändå att kolla på det. Här kommer i alla fall mina favoriter:
 
 
Alla som är någorlunda intresserade av youtube vet väl vem Therese Lindgren är. ÄLSKAR hennes vloggar, tycker bara hon är så himla mysig och glad / Therese Lindgren Youtube
 
 
Min favoritbeauty kanal! Hon är så himla bra på att förklara och sen älskar jag hennes dialekt. Allt från super fina sminkningar till tips, favoriter och tutorials / Helen Torsgård Youtube och Blogg
 
 
Grym insperation hittar du här! Recept, tränings videor och utmaningar. Blir verkligen taggad och peppad av hennes videor, så rekomenderar verkligen / Ida Warg youtube


Helene    •  

Therese kollar jag alltid på, hon är så bra och rolig :D

Sarah    •  

De e kul o kolla på Youtube :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se