Låtsaskväll

Frukost är lätt mitt favorit pass att jobba. Du börjar tidigt, gör i ordning allt, väntar, När gästerna gått sätter du dej sälv och äter frukost sen bara plocka in allt och åka hem. Började 7.30 och varhemma igen redan 11.30. Så himla skönt. Eftersom jag var hemma så pass tidigt passade jag o Henke på att umgås lite eftersom båda skulle bort ikväll.
Älskar att låtsas att det är kväll, haha förstår ni vad jag menar? Man drar för gardinerna och kryper ner i sängen. Med en film på datorn och en tallrik chokladbollar var det en toppen eftermiddag. Vi såg på
Micke & Veronica, tycker svenska filmer kan va väldigt pinsamma och jobbiga, men den här var lagom och faktiskt rätt så kul. En mysig kärleks komedi, rekomenderar!
 
 


ɑ n n i k ɑ    •  

Mums :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se