Jobb, framkallning och höst

Jag jobbar och jobbar och är faktiskt rätt så glad över det. Varför kan man undra, jo de skall jg berätta.
1. För att jag faktiskt har ett jobb 2. För att jag trivs väldigt bra 3. Lön
Finns inte mycket mer att tillägga där tycker jag.  När jag väl kommit hem tänker jag att "nu är det dags att göra alla de där sakerna jag tänkt hela dan" Men så blir det ju sällan.. Sitter för tillfället och lyssnar på podcasts och har precis beställt lite bilder. Har tänkt jätte länge att jag borde framkalla min bilder, speciellt eftersom antalet sträcker sig över ca 7000. Rätt så as tråkigt om hårddisken kraschar känner jag. 
 
Då jag har noll bilder som har något med inlägget att göra kommer här lite blandat från hösten
  
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se