Innan det är för sent

Höll på att få en mindre hjärtattack idag när jag skulle starat min dator. Skärmen startade och han läsa att något var fel och behövdes startas om. Jag tänkte, okej ta det lungt Mikaela det löer sig. Men när en massa konsiga koder och siffron invaderade skärmen och sedan alla övrig information va på hibreiska eller likande var det inte lika lungt längre. Då fick jag göra det enda jag kan när datorna krånglar, stäng av igen. Med hjärtat i halsgropen satt jag tålmodigt och väntade medans den laddade och laddade och laddade lite till.. Men till slut startade den precis som vanligt. Super konstigt men vilken lättnad. Har haft en sådan otrolig otur gällande datorer som kraschar. Min förra dator kraschade seriöst 5-6 gånger under tiden jag hade den. Fick i alla fall en rejäll påminnelse om att lägga över bilder till hårddisken! Passade även på att gå igen lite. Och mycket bilder har jag ju tagit genom åren i alla fall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se