Är vi där snart?

Trotts att hösten har varit fantastisk på många sätt och vis längtar jag något otroligt till vintern och framför allt julen! Jag tillhör den delen av befolkningen som verkligen älskar jul. Tycker det är så himla mysigt att pynta, baka, pyssla, slå in paket, allt! Sitter just nu på Pinterest och drömmer mig bort till vintertider. 2 veckor till får jag hålla mig. Men så fort det första ljuset för advent är tänt, då kör vi christmas all the way!
 
 


N    •  

Åh vilken härlig inspo!

Svar: Om du inte redan har skaffa Pinterest, så mycket inspiration!
Mikaela Orlefison

Jennifer    •  

Att slå in paket är ju såå kul! :)

Svar: Ja visst är de, typ halva nöjet med julen ;D
Mikaela Orlefison

Jennifer    •  

fantastiska bilder

Svar: Tack så mycket :D
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se