Önskningar

Är inne på dag 3 av lediga dagar just nu. Har imorgon också sen påbörjas sista veckan på praktiken. Helt galet att de redan gått 10 veckor! känns som jag nyss började där. Matlagning i all ära men gud vad jag saknar skolan. Saknar varitation, teoretiskt lärande och umgänget. Undrar verkligen hur jag kommer klara mig senare i arbetslivet?
*
Sen jag fick frågan "Vad önskar du dej i studentpresent Mikaela?", har jag gått bananas på fönstershopping på nätet. Så himla mycket fint jag vill ha. En update i garderoben, massa fina smycken och en massa andra saker. Är det något jag är bra på är det att skriva önskelistor!
 
 
 
Fick de här super fina Tomas Sabo armbandet i födelsedagspresent, så sitter nu och dreglar över vilka berlocker jag skall önska mig. Gillar de stilrena, men ändå lite lyxiga. Skall nog önska mig några i Rosé/guld, så himla fint och blanda med silver!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se