Småstunder i livet

Att en eftermiddag få äta varm äppelpaj tillsammasn med någon man tycker väldigt mycket om, med
Micke & Molle på TV och en underbar vårsol utanför fönstret, det är stunder man skall ta var på. Dom här små tillfälle som känns helt obetydliga för studen, de är dom man behöver för att må bra.
 
 
Jag mår underbart bra just nu! Dagarna fylls med härlig varm vårsol, och om kvällarna är det fotboll, träningar och soffhäng. Tiden flyger iväg och det har redan gått 2 av 10 veckor på min praktik. Jag håller till på Matrike, en lunchrestaurang ute på p18 området. Trivs väldigt bra där om man räkar bort att jag börjar jobba klockan 7.00- Dock är det fantastiskt skönt att sluta vid klockan 14, så får väl väga över det positiva!
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se