Starkare

Eftersom jag  har  5 träningar  i veckan  + skola  blir  det  inte  speciellt  mycket  fritid. Men  jag  mår  riktigt  bra  just  nu! Med den här  försäsongen  kan resten  av  året  bli  riktigt  bra. Känner  mig  starkare  för  varje  fysträning  och  det  är  verkligen  kul  att  träna  när  man  märker  skillnad. För  2 månader  sen  hade  jag  knappt  orkat  hälften  av vad  ja  gör  idag! Har  till  och  med börjat  tycka  det  är  kul att gå  till  gymmet, när  man  har  en personlig  pt vill  säga ✌ Det  vill säga  Henke. Bara  att  hålla  tummarna  att  jag  håller  mig  hel  och  frisk  och  kan  vara  i bättre  form  än någonsin  inför  seriepremiären 2015!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se