Sibiriska vindar & 1/3 Sibirienhuskey

Det är verkligen storm ut just nu. Var ut på en promenad med hundarna och bakom gården blåser de som på de sibiriska slätetrna kan jag säga. Usch så kallt! Nu sitter jag inlindad som en burito ich försöker behålla den lilla egna kroppsvärme jag har. Dock så är mina händer som isbitar, får helt enkelt börja använda vantar när jag sitter vid datorn. 
 
*
 
Henke och hans familj a åkt iväg till fjällen och komemr inte tillbaka förrens om en vecka. Så jag har bokstavligt talat dammat av mitt rum ute i Levide och flyttat ut dit med valpen. Nej men seriöst, kan inte minnas när jag dammade eller överhuvudtaget städade där! Men nu är det äntligen rent och till och med nybäddat så nu ser det faktiskt ut som de bor något där igen. Som vanligt när jag kommer hem är det första jag gör att beställa vad jag vill ha för mat, så nu blir det pizza och andra halvlek av Real Madrid - Valencia!
 
 
 
Kan ju inget annant än att älska mina små vovvisar ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se