Behöver du en amatörfotograf?

Behöver du nya bilder till din hemsida, bilder till en broschyr eller bara ett fint foto att ge bort i present? Men du kanske inte har lust att anlita en proffsfotograf för 1000/kr timme. Då ställer jag gärna upp! Jag har fotat lite till och från i snart 5 år. På mitt CV står sen tidigare en bröllopsfotografering samt en fotografering för Struwe Gotland AB. Där i mellan har jag bara fotat för skoj skull. Fotboll, ridning, fester, natur, djur, ja lite av varje helt enkelt.

Låter detta intressant, eller vill du se flera bilder? Skicka i så fall ett mail till [email protected] så kan vi diskutera vad för typ av bilder du är ute efter samt pris :)

 

Jag fotar med en Nikon D3100

Tillhörande objektiv:

Tamron AF 70-300 mm F/4-5.6 macro 1:2

Nikon AF-S DX Nikkor 35 mm F/1.8

Nikon AF-S DX 18-105mm f/3,5-5,6 G ED VR 

 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se