En massa som har hänt

Äntligen kom snön.Var ute på den mysigaste promenaden på länge med hunden häromdagen. I ett snötäckt vinter landskap, mjuk ren pundersnö som föll från himlen och musik i öronen. Så himla mysigt väder.
Det får gärna snö lite mer tyckr jag. 
De senaste dagarna har jag hunnit med en himla massa saker. Började med att fira min 19:onde födelsedag, traditionsenligt i Levide med familjen och smörgåstårta.
Dagen där på var det ätnligen julafton. Hela familjen var hemma och på ett och samma ställe vilket inte händer så överdrivet ofta, verkligen jätte mysigt. men julen tog slut lika snabbt som den kom och gled över i mellandagarna. Har faktiskt mest jobbat men såklart har jag hunnit medd att spela fotboll!
Turneringen slutade med en 9:onde plats av 10 deltagande, 1 mål  och en sväng till akuten. En stople råkade stå i min väg vilket resulterade i ett hål rakt in i bent samt 1 styg. kanske inte det bästa jag gjort i år,
men jag är i alla fall en erfarenhet rikare.
 
 
 


MATILDA    •  

fina bilder! :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se