Sommar till höst

Det är soligt och egentligen ännu rätt varmt ute, men man ser att det är höst. Solen ligger inte lika högt på himlen, gräsmattan har börjat täckas av löv och träden har börjat gulna. Och i och med att någon bara nämnde ordet höst gick jag och blev förkyld. Jag som så gärna ville ta vara på de sista augusti dagarna. Istället ligger jag inomhus och kollar på film hela dagen. Därimot har jag precis fått en dator så jag har i alla fall en ursäkt att ligga och knappa på den. I övrigt känns det som livet börjar komma ikapp en. Skolarna har börjat och själv börjar det li dags att ta tag i hela den här sök-jobb biten. Något som går förvånadsvärt bra!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se