36 dagar

På dagen schema står städning, träning och sedan middag med famlljen. Blev ledig från praktiken idag och tycket då att det var lämpligt att åka ut till Levide. När jag kom hit igår kväll möttes jag av något otroligt spännande, en stor låda med mitt mitt namn, märkt avsändare abc.gruppen. Min studentmössa! Supersnygg är den och passar perfekt, och helt ofattbart är det bara 36 dagar kvar tills det ät dax. Finally! 
Men än är det inte dax, har ännu 1 vecka kvar på praktiken, sen efetr det då tar jag semester alltså.
 
 
Man kan ju inte annat än att älska våren, Rosa blommande körsbärsträd är bland de finaste jag vet!
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se