Prioritering

Och så var det ju det här med att hitta en schysst jacka till hösten/vintern. Är den exakt som jag vill ha den är den för dyr, är den rätt modell är färgen fel och när jaghittar en jätte snygg jacka till bra pris i rätt färg finns den självklart inte i min storlek! Men jag skall hitta den perfekta jackan. Har  spenderat större delar av kvällen åt just det och har hittat två favoriter.
 
Tycker faktiskt att jag varit rätt så duktig när det gäller att "inte spendera en massa pengar på kläder". Som student har jag märkt att alla mina pengar går åt till något så tråkigt som mat. Tyvärr är det också rätt så svårt att prioritera bort. Men eftersom jag varit så duktig tänker jag fortsätta fönstershoppa och kanske till och med beställa nya skor medans jag är igång. För det är jag faktiskt värd, borde ge mig själv en liten
guldstjärna också 
 
 
Fall mani
 
Fall mani by believes featuring vinyl wall art


Marika    •  

Super snygga båda två:) saknar dig mini syster..

Svar: Saknar dej också!
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se