Måndag - Höstlov

Så himla underbart skönt det är med höstlov. Trotts att jag hittills spenderat större delar av det hemma i soffan. Har en så jäkla irriterande rethost som inte vill ge sig. Ligger och hostar som en tok nätterna igenom. Är rätt så seg idag efter ännu en natt av dålig sömn, så ligger ännu på soffan i pyjamas. Har nyligen ätit frukost och nu ser jag när Henke spelar fifa. Egentligen är det en massa saker jag vill göra när jag äntligen har tid. Men samtidigt är det nog bättre att ta en vilodag extra än en för lite. Och med tanke på att det regnar och är urkasst väder ute blir man ju inte direkt mer peppad på att gå utanför dörren.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se