Island Games, Pia och P18

Det jag gör nu för tiden är mestadels att spela fotboll, träna och gå i skolan. Förre helgen var jag på fotbolls läger i Slite. Var utagen med 23 andra spelar  från olika klubbar inför Island Games. Det är ungefär som OS fast det är en massa öar som tävlar mot varandra istället. Det äger rum i sommar på Jersey och hoppas så inerligt att ag blir uttagen till de 18 som får åka!
Det här lägret var riktigt roligt i alla fall. Och vi hade inte vilken tränare som helst. Utan ett av våra pass stod nämligen Pia Sundhage för. Det var rikigt roligt! När man tänker på alla världsspelare hon tränat och allt hon gjort, sen står hon plötsligt där och säger åt dej vad DU skall göra, konstigt känsla måste jag säga. 
 
 *
 
I övrigt har även den famtastiska försäsongen börjat. 2 pass fotboll och två pass fysträning i veckan. Tror inte jag sagt att jag byt klubb nu under hösten också! Spelar numera i P18 och det känns otroligt bra tycker jag. Självklart känns det ovanligt dock. Att dra på sig den blå istället för den röda träningströjan. och att säga att man tillhör P18 istälelt för Södra. Men efter 11 säsonger i röda färger känner mig redo för en sattsning och känner att det är här är rätt väg att gå.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se