Valborg

Trotts inga större planer blev min Valborg jätte bra! Först var det hundpassning i Tofta som gällde. Jag och Henke passade på att njuta av solen och tog en promenad med Elsa ner på Tofta strand. 
Efter det blev det bussen ut till Levide och där vi han med en hel dej grejer trotts att inget var planerat. Vi fick hjälpa till att städa upp i trädgården, klippa gräset, rida en liten stund och köra traktor såklart. När det väl var dax för invigning av grillen tyckte vi minst sagt att vi förtjänat våran mat! 
Efter väldigt mycket, väldigt god mat, var det skönt att lägga sig ner på soffan. Och med Champions Leauge semin på tv var det ju bara ännu bättre! 
 
Idag är det fina vädret helt bort och det blåser som tusan ute. Mina planer för sånna här dagar brukar vara att hålla mej inomhus. Men i två timmar får jag allt ta och kämpa mej ut för att åka på fotbollsträning. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se