Till alla fina människor

Humöret ar varit lite sådär på senaste. Känner mig väldigt trött, lite smått deppig och helt enkelt inte sugen på att göra något. Jo, jag vill vara ledig. Från jobb, från sysslor och från måsten. Detta underbar väder som letat sig hit till ön underlättar allt en smula i alla fall. Den härliga varma solen får en i alla fall till ett par glada tankar om dagen. 
 
Det största problemet är att jag är jätte bra på att lixom dra ner mig själv. Idag har varit en sån dag då jag bara velat lägga mig ner och gråta för minsta lilla. Och inte gör jag saken bättre av att bara gå runt och lyssna på lugna deppiga låtar så fort jag får chansen. De är dessa dagar jag är så otroligt glad att jag har så otroligt fina människor runt omkring mej. Som får mej på helt andra tankar och som får mej att skratta när jag knappt ens vill le. Eller en lång hård kram som håller ihop en. Massor med kärlek till er ♥
 
 


DIN JULLAN    •  

"Vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig ? det var alldeles för längesen vi sågs"

Svar: Jag jobbar hela tiden.. mycket med praktiken o fotbollen nu så när jag väl är ledig orkar jag inte göra speciellt mycket :/ Men tänkte försöka släpa mig ut till en pingis träning snart!
Mikaela Orlefison

josefine h skara    •  

Hej fina Mikaela!
Hur är det med dig? Vad händer? Styrkekramar från mig, jag vet hur lätt det är att dra sig undan och isolera sig när man inte mår bra. Men det är det sämsta man kan göra... försök komma ut, unna dig att slappa, ha roligt och umgås! Lev livet ;)
Saknar dig!
Kram jossan

Svar: Heej, gud vad roligt att höra av dej Josefine! Tack för pepptalket, saknar dej också ♡ kram
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se