Man kan ju alltid önska sig

Imorse stod väckarklockan på 04.30, och det är vad den kommer gör nu de tre kommande veckorna. Som tur är, är jag ju faktiskt mera av en morgonmänniska än en kvällsmänniska. Så upp kom jag imorse och iväg till dag 1 på Rica hotel. De har varit en super lugn dag så har hunnit med att lära mej vad som skall göra ordentligt. Trotts en lugn dag känner jag hur ovan kroppen är att arbeta såhär. Helt slut i fötterna och känner att lite rygg massage skulle göra stor nytta. Men kommer väl att vänja mig med det också.
 
Slutade för dagen klockan 14. Var förbi Marika vid dagis och hämtade Moa, och sedan blev det en liten promenad och en stund ute i solen medans Moa lekte. Nu har jag kraschat i soffan. Bra skönt var det att ligga här kan jag säga. Slösurfade runt lite och hittade därefter en massa med grejer som jag ju behöver. Är så jäkla sugen på att köpa nya fotbollskor! Men har lixom redan 3 par, var av 2 som jag köpte till förra säsongen. Men önska sig kan man ju alltid!
 
 
Love Football
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se