Snöiga dagar

Idag var en sån där morgon då sängen verkligen var hur mysig som helst. Kudden var bra formad, täcket var fluffigt, madrassen mjuk och lite lagom med sol letade sig in i rummet från rullgardinen. När jag bestämmde mig för att kliva upp och tog en närmare titt ut genom fönstret såg jag att det snöade! Hoppas faktiskt det kan komma en 30 cm snö till så jag kan få ut och fotografera lite fina vinter bilder. Sen så får jag också så himla mycket enerig när det kommer mycket snö.Vill bara ut, gräva snö tunnlar, åka pulka, kasta snöbollar och åka skidor!
 
 
Älskar att se tillbaka på gamla minne.
Och denna dag är vad jag räknar som en nästan perfekt vinterdag med mina vänner.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se