På högsta volym

Sitter och googlar, läser, räknar och tänker som en tok nu såghär på kvällskvisten. Så går det när man skjuter upp läxan till sista dagen. Ämnet är näringslära och jag skall planera en rätt för en glutenintollerant idrottsman, hej då alla kolhydrater lixom.. Men jag börjar få ihop det faktiskt, hoppas bara det blir gott okcså. 
På tal om träning har vi haft löpning med laget idag. Det gick rätt så bra faktiskt och jag förbättarade min tid från förra veckan med hela 7 minuter. Känndes riktigt skönt att få sträcka ut musklerna och springa lite. När jag tänker efter var min senaste träning i onsdags så det var på tiden! Älskar att ha ett mål när jag tränar, då komemr tävlingsmänniska i mig fram ordentlig. Så just nu är tanken att i vår skall jag ligga på 4 km/min och denna runda på ca 6 km skall alltså klaras på 25 minuter, max!
 
 
 
Och när jag springer och ju musiken självklart på högsta volym. Detta är min just nu aktuella spellista!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se