Något speciellt

Idag har jag legat i soffan, lyssnat på musik och gått igenom en massa bilder. Efter nån timme kände jag hur tankarna ständigt gled bort och benen började rycka och verkligen inte ville sitta stilla längre. När jag kollade ut genom fönstret var det nånting, jag vet inte vad, men det var något speciellt med ljuset ute se bestämmde mej för att gå en runda med de nya objektivet. Och waow, vilken överraskning jag fick när jag kom ut. 
Det  var verkligen något speciellt med ljuset ute. Blir helt lycklig i hela kroppen när jag bara står där mitt i allt underbart med kameran tryckt mot ansiktet. Och jag som trodde att det inte fans något fint ute att ta kort på!
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se