Långa nätter och en sprucken tidsplan

Är konstant jätte trött nu för tiden och troligtvis för att jag vänt på dygnet totalt den senaste tiden. Den största anledningen till det är GA-cup, fotbollsturnering som jag både spelade och såg på i helgen. De gick väl okej, kunde gått mycket bättre men är rätt så nöjd med min personliga insatts, och så fick ja faktiskt en liten vimpel med "matchens lirare" så de var väl tydligen någon mer som tyckte. Kan säga att de känns hur skummt som helst att gå och lägga sej klockan 8 på morgon, men de får de vara värt, för det är ju så jäkla roligt med fotboll!

Trotts en tuff helg släpade jag mig till skolan igår, matlagning, ost och vinprovning och på kvällen en löprunda på 4 km gjorde att de blev en rätt okej måndag ändå. Men denna dag kunde i alla fall börjat mycket bättre.. var super nöjd med att få sovmorgon eftersom vi skulle åka skidor med skolan och jag därför sov i Visby. Allt var uträknat, frukost 15 min, göra sig i ordning 10 min och sedan en 20 min promenad bort till bussen. Men det sket sig rätt ordentligt när jag istället vaknar 15 minuter innan bussen går. Så det fick helt enkelt bli ännu en löprunda, nu med en stor fett väska och lite för mycket att kläder. Men jag han förvånansvärt med bussen och hade en väldigt trevlig dag framför brasan och i skidspåren!















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se