Karma is a bitch if u are

Jag har nu äntligen intagit soffan för denna lördagskväll! Helt slut efter några timmars jobb på revyn med diverse kaffiserverande, försäljning, disk och en hel del städning.  Det var helt fantastiskt skönt att få mysa ner sig i soffan med en riktigt bra fotbollsmatch på tv efter det kan ja säga. Barcelona - Atletico Madrid står för uderhållningen och när jag ser de gröna gräset, alla djupledslöpningar och cross-bollar känner jag hur otroligt  mycket jag
längtar till utomhussäsongen!
Och nu har jag cokså fått avklarat årets först vurpa. Och det tråkiga är att de inte ens är nån snö, eller is, eller ens fruset ute. Det var mörkt och jag hade lite för bråttom vilket resulterade i att jag landade rakt ner i en härlig pöl med lera och sabbade min (nytvättade kan tilläggas) favorit jeans. Aargh!
Blir så himla trött på mej själv att ja alltid skall lyckas med sånna dör sjukt onödiga, klantiga grejer.
Kan säga att jag tro stenhårt på Karma, och varje gång någt händer går jag igenom allt dummt jag gjort. Så när ja tänker efter förtjänade ja väl de kanske egentligen, haha ;)
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se