Hur man dödare ett.. tre par hörlurar

Nu har jag har börjat komma igång ordentlig med träningen igen. Fotboll, styrka och häromkvällen en riktigt härlig lörunda i ett snöigt motionsspår. Älskar att springa så här års för det känns som om det finns hur mycket luft som helst. Riktigt skönt när man kan springa 5 km i lagom tempo utan att de känns som om lungorna skall sprängas.
Vet inte riktigt vad det är som händer nu, men inom beloppet av 2 veckor har jag pajat tre par av min bästa hörlurar. Spräckta √ glapp i sladde √ basen har slutat att fungera √ Jag är nu inne på mitt sista par (vilka inte är speciellt bra) och om de går sönder går jag och skjuter mig själv i foten eller något. Precis nu är jag inne i en sån period där musiken bara är det bästa som finns. Kan sitta hur länge som helts och bara lyssna på texter,
sjunga med och le åt gamla minnen.
Åhh, måste skaffa nya hörlurar, pronto!
 
 
we♥it











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se