Det ingen trodde skulle hända

Och så var vi tillbaka i skolan igen. Har faktiskt saknat det litegranna. I alla fall alla kompisar och att ha folk omkring sej. Blir så fruktansvärt rastlös när jag går hemma, speciellt om jag är ensam också. Men som sagt, känndes skönt att vara tillbaka och skall bli roligt att börja med lite nya ämnen!
Igår hände något jag då aldrig trodde skulle hända. Jag, Mikaela, den mest paranoida, lättskrämmda och nojjiga personen jag vet såg en skräckfilm. Jag har sagt det till mig själv, jag kommer aldirg se en skröckfilm, för jag vet hur jag blir, men ändå blev det så. Jag överlevde den långa mörka vägen hem från bussen, jag mår typ bra (fysiskt i alla fall) och jag kan konstatera att det verkligen inte är min typ av film.
Jag föredrar lixom romantiska komedier eller typ fantasy filmer, haha
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se