Den Sibiriska tundran

Helgen har bara gått alldeles för fort och känner att jag haft lite för lite ledig tid till att gör de saker jag egentligen borde, så som att plugga. På fredags kvällen hänga jag iTofta med Henke, gick en lång promenad, åt brända varma mackor och såg på Madagaskar, eller han såg och jag sov.. Lördagen spenderades i skolan och direkt efter det åkte jag på Emelies examensfest!
Idag har jag knappast gjort speciellt mycket. Lämnade sängen vid klockan ett, åt "frukost" och gick sedan en promenad. Vindarna blåser kallar än på den sibiriska tundran här ute över åkrarna så jag tänker då inte gå ut mer än nödväntigt idag i alla fall! Nu börjar jag få brottom för skall ännu till klinte och jobba på Revyn, jippie. Åhh skit surt egenligen då jag missar våran träningen ikväll, men men, vad skall jag göra åt saken.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se