Löpning och läxor

Trotts att jag från början var sjuk otaggad på kvällen löpträning var det ju rätt så skönt när jag väl kom dit. Ikväll sprang vi på asfalt och gud så skönt det var att springa på ett så fast underlag. Kunde verkligen ta ut löpstegen ordentlig och inte springa och spänna sig hela tiden för att inte halka. ca 6 km på 31 minuter blev det och det kändes väldigt bra! Om jag håller i den här löpning kommer min kondis att vara i topp tills seriepremiären ju!
Efetr en lånng varm dusch tänka jag ta tag i lite pluggande. Så med One Direction i bakgrunden, tända ljus och en filtar slutade det helt enkelt med att jag somnade, haha, så kul var den läxan!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se