En väldigt bra helg

Kan i alla fall medela att jag haft en riktigt bra helg. Min Alla hjärtans dag var hur bra som helst och fick en riktigt överraskning med både rosor och choklad. De kommande dagarna spenderades i Tofta hos Henke. Har i princip legat på soffan och kolla på film hela tiden, tagit en liten promenad runt tofta och bara tagit det lungt. På Söndagen var jag tvungen att åka, för en hel dag med fotbollslaget väntade. Två fotbollspass, kondition, lunch och ett möte om vårat kommande träningsläger i påsk. 
Efetr den dagen kände jag att jag verkligen var i behov av en sov morgon, så jag åkte hem till bror min i klinte och sov där. Just nu sitter jag här på lektionen, klar med de jag skall och väntar på lunch i princip, vilken kommer att serveras av treorna så idag blir det fin middag kan jag säga!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se