Direkt ur uppvaknandet

Vaknade preics upp från en härlig liten tupplur på soffan. Väldigt skönt efter en lång dag med alldeles för mycket matte och jobb i köket. Ikväll är tanken att åka och träna pingis, vilket jag ser fram emot efter som det var rätt så länge sen sist! Och tro mej, de blir bättre. Efter det åker jag in till Visby och tillsammansmed min fina kille blir det Champions league, Barcelona - Manchester city, en perfekt kväll helt enkelt ♥
All snö är så gott som bort och idag letade sig till och med solen fram en stund i förmiddags, och de gav sig till och  med att ge lite värme. Så här års längtar jag så fruktansvärt till våren/sommaren eller varmare tider överlag. Gillar inte det här mellan vädret som hänger i. Kallt, blåsigt, ingen snö utan bara en massa lera och vatten pölar. Men det är bara att hålla ut några veckor till!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se