Det finns alltid för - och nackdelar

Något väldigt dåligt är just nu på väg att hända. Något som jag verkligen inte har lust med, och inte tid med häller för den delen. Känner hur en förkylning är på väg och det ogillas starkt kan jag säga. Så nu ligger jag på mitt rum, lyssnar på musik och tycker synd om mej själv eftersom jag inte kunde åka och träna ikväll. Men  får hoppas att några dagars vila, några liter vatten och några kilon apelsiner skall få mej på topp igen. Självklart är det ju nu när jag mår så här som tankarna drar bort och bara vill hitta på en massa grejer som att träna, åka hit, göra det osv. Men samtidigt ligger huvudet så otroligt skönt mot kudden och kroppen orkar inte röra sig en millimeter. Det är rätt så skönt att bara ligga stilla, kolla på en film under en massa täcken och filtar medans andra kan passa upp på en. Kanske skall vara sjuk ändå, några dagar i alla fall ;)
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se