Något helt annat än jul

Börjar få en riktigt härligt julkänsla nu. Har köpt de första julklapparna, ätit mängder med pepparkakor, julpyntat lägenheten litegrann och gjort en ny lista med julmusik på Spotify. Det är ju faktiskt bara 11 dagar kvar. Tiden bara springer iväg! Men just nu är jag ändå någon helt annan stanns än i vinter Sverige. Tyckte det var dax att gå igenom min snart 2 år gamla Sydafrika bilder. Blir lite ledsen när jag ser kvalitén på vissa bilder, hade ju önskat att jag var lite duktigare med kameran med tanke på vilka fantastiska motiv jag hade. Som tur är går det att reda upp i alla fall en del med hjälp av lite redigering 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se