Julbord och Körlektioner

Har spenderat överdrivet mycket tid i skolan på senaste känns det som. Vi har serverat julbord nu torsdag, fredag, lördag så det har varit full fart hela veckan. Dock måste jag säga att det är ju för underbart att gå sista året. Min uppgift har i princip varit att ta reda på vad som skall göras och säg åt någon anna att göra det, Älskar att bossa med folk, hahah ♥ 
 
 
Något annat nytt är att jag börjat ta körlektioner. Tycker faktiskt det är väldigt roligt. Jag lär mej en massa känner jag och är så himla sugen på det där körkortet nu. Uppkörningen är redan bokad så nu är det bara att plugga och köra allt vad jag hinner! 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se