Om ett kylskåp

Fotoutbudet i mitt nya boende har inte direkt ett speciellt stort utbud. Dels för att allt bara är svart och vitt, dels för att det endast är 29 kvm, och sen för det tredje är jag tyvärr för lat för att släpa mig ut genom porten för att fota omgivningen. Till mitt försvar är faktiskt vädret urkast ute. Det blåser och regnar om vartannat och jag har varken regnjacka eller en vattentät kamera.
Nu när 4 lediga dagar väntar så blir lägenheten tom och vi åker hem över helgen. Det jag längtar något hemsk efter är ett kylskåp fullt med mat, som någon annan köpt och lagat. Haha, grejen med vårat kyksåp är att ja, det är fullt. Men det är väldigt litet så det är inte speciellt svårt att fylla, och det går nästan ännu snabbare att tömma det om ni förstår vad jag menar. Men men, det är livet som student helt enkelt, och om jag skall var ärlig trivs jag riktigt bra med det här livet!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se