Några Dagar I Göteborg

Blir lite smått deperimerad när jag inser att det bara är 8 dagar kvar tills skola börjar igen. Men tycker i alla fall inte att jag slösat bort den hä sommaren som jag först trodde jag skulle göra. Just nu är jag nyligen hemkommen från Göteborg faktiskt. Var där tillsammans med Henkes familj.
*
Till att börja med blev jag av med min berg-och-dalbana oskuld på Liseberg. Från att i princip hata karuseller av alla dess slag kan jag säga att jag till och med längtar tillbaka dit. En annan sak som man ju inte får missa om man är i Göteborg är ju Gamla Ullevi. På planan stod IFK Götebrog mot AIK. Stämming var på topp! Och med en mäktigt tifo och klacken som sjöng för fullt verkade det här bli en riktigt trevlig tillställning. Det var det också, fram tills AIK gör 1-0, en Göteborgare får rött kort och därefter AIK stänger matchen med 2-0.
Det var ju kul att vara där osv, men det hade ju varit roligt med ett annat resultat.. 
Innan det var dax att åka tillbaka till ön igen blev det ju såklart också en dag av shopping.
Ny koftor, en tröja och två par skor hänger och står nu och ser väldigt bra ut i min garderob!
*
Det där var väldigt kort och sammanfatta av våra 5 dagar i Göteborg. Men riktigt mysigt var de i alla fall, och känner att det är en stan jag gärna vill besöka flera gånger. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se