Ett liv utan television

Och så var skolan igång igen. Eller igång är väl synd och säga efter en titt på den här veckans schema, lekdagar och ledig torsdag, fredag. Dummt att gå ut för hårt kan jag tycka. Känns faktiskt skönt att börja igen. Det är mycket nytt eftersom skolan flytatt in till stan, men tror samtidigt att det kan bli väldigt bra. Och sen tycker jag det är rätt så roligt när något händer, och allt bara inte är detsamma dag in - dag ut. 
*
Något som gapar väldigt tomt här i lägenheten är bristen på en tv kan jag säga. Den är beställd och tänkt att anlända redan nu i veckan. Men väntan tills dess är olidlig. Har sett igenom de filmer värda att se på datorn, och nu har jag till och med laddat ner första säsongen av Luftenshjältar för att fördriva lite tid här. Tur att vi är två som bor här så jag har någon att bråka med när tålamodet till att sitta stilla tar slut. 
*
Nu försöker jag tagga upp mej till kvällens match. Har samling om en halv timme så måste nog snart rulla ur soffan och börja packa. Gotland Södra - P18, avspark 19.00, Visborgsvallen. 
 
 
Tack för att jag i alla fall har en dator, annars hade nog Henke till slut blivit tvungen att kasta ut mej eftersom jag hade blivit så ofantligt rastlös. 


Marika    •  

Snygg soffa och fönsterlampa;) hoppas ni trivs bra i nya lyan.. Kram kram

Svar: Tycker de också! ;) det är bara bra här :)
Mikaela Orlefison

Anonym    •  

Det där rummet känner inte jag igen.. :/

Anonym    •  

Det där rummet känner inte jag igen.. :/

Svar: Det är hos syrran, men ville bara ha en bild på min dator ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se