Tillbaka

Sen två dagar tillbaka är jag nu tillbaka här på ön. Och är också tillbaka på min praktik plats hos creperiet, vilket känns väldigt bra!  Dock mår jag inte väldigt bra. En förkylning som vägrar att bryta ut har satt sej i huvudet. Hastiga rörelser resulterar i rummet snurrar några varv och sen måste jag sätta mej ner igen. Åhh,  vill ju vara frisk nu när vädret är så här underbart!
Än så länge har det inte hunnit hänt så jätte mycket i dag.  Steg upp,  åt frukost,  cykla till jobbet och nu var det lunch rast.  2 timmar kvar, sen åker jag på fotbollsträning. Hoppas så att jag mår tillräckligt bra för att träna men måste samtidigt lyssna på kroppen.  Vill ju inte göra det värre heller.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se