Nu var det kört

Idag erkänner jag mig besegrad och det blir en dag hemma på soffan för min del. Usch så tråkigt. Det är ju så mycket saker jag vill göra men orkar knappt lyfta huvudet. Kanske skulle släpa mej ut i solen en liten stund i alla fall, kan lika gärna sitta där och må dåligt och sammtidigt bli lite solbränd, istället för att sitta här inne bakom tjocka stenväggar. 
 
Gårdagens träning visade sig vara en träningsmatch och insåg då att det vra lika bra att hålla mej på bänkvar en. fruktansvärt tråkigt var det dock att sitta där och sen ens lag förlora. Ville så gärna in på planen och hjälpa till. Hade så mycket spring i benen att jag bara satt och studsade på bänken i 90 minuter. Nästa match är på lördag, och ber till högremakter att jag är frisk då! Vill verkligen inte sitta vid sidan en match till.
 
 
 
Riktigt så här grönt och fint är det inte i våran trädgård än, men ge det nån vecka till så!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se