Från Turkiet till Småland

Först en vecka av sol, värme och fotboll i Turkiet och direkt där efter en underbar helg i Småland där jag träffade större delar av Henkes släkt, åt sjukt mycket påskmat, spelade fotboll, åkte longboard och bara njöt av den stålande solen över Mariannelunds skogar. Sedan avslutade helgen med fotboll mellan Kalmar - Göteborg i ett soligt Kalmar. Jag har med andra ord haft det väldigt bra på senaste!
 
Nu är jag tillbaka i skolan också, efter hela 2 månader. Rätt så skönt tycker jag faktiskt, har saknat det lite. Dock är typ det första som händer när jag öppnar min skoldator igen att den har craschat igen, fjärde gången nu.. Hurra vad glad man blir! Nu vet jag i alla fall garanterat vad jag skall börja spara penagr till, och det börjar med I och slutar med Mac. 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se