Vart är ni?

När vindara blåser som mest föredrar jag att svepa in mig i en filt och kolla på Vampire Diaries, det är vad jag sysselsätter mig med idag i alla fall. Fög övrigt händer det inte speciellt mycket. Har spenderat hela dagen i köket och på menyn stod plommon späckad fläsk karre, potatisgratäng & gräddsås, till efter rätt Jordgubbspaj med vaniljsås & grädde. Så himla trött efter idag, alla har varit super jobbiga, på en bra sätt. På det sättet som är anledningen till att jag älskar min klass, haha. 
Är så foto sugen! Men bristen på motiv och insperation gör mig lite smått deperimerad. Börjar tröttna på att allt är så grönt, är det inte höst nu? Vart är alla färger, de klara gula och röda löven, den mjuka höst solen och de dimmiga mornarna. Ge mig i alla fall nånting!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se