Så glad man kan bli

Nu var ännu en helg förbi och som så många andra kan jag sammanfatta enkelt vad jag gjort med ett ord, fotboll. Idag hade vi en avslutande träning med knattarna och senare var det min tur att spela. Säsongens sista hemma match och vinst blev det med 2-1. Är helt lyckligt i hela kroppen för oj vad jag älskar att vinna och så var jag för en gångs skull riktigt nöjd med min egen insatts, och det händer inte så ofta.
Som avslut på en toppen dag tänkte jag kolla på en toppen film, så Ikväll blir det The Hunger Games!
 
 
 
Rekomenderar stark detta soundtrack,
speciellt nu till hösten/vintern är denna musik helt fantstisk till långa promenader











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se