Koncentrationssvårigheter och tävlingsinriktad

Det som började riktigt bra med nästan ett helt A4 text om entreprenörer gick sedan och sket sig när tankaran gled iväg på annat och jag istälelt började kolla på en dokumentär om Justin Bieber... Kan verkligen inte koncentrera mig längre stunder. Får äta lite lunch och gör ett nytt försök om en halv timme, hahah. 
Känner mig väldigt fräsch idag. Tränade som en tok igår verkligen.  Och jäklar så skönt det var. Musklerna skriker, det skall gå, jag vill att det skall gå, det går. Det finns så himla mycket jag vill träna upp, hållningen, muskler, kondition. Men den längsta vägen till framgång är till startlinjen. Vilken tur att jag är så jäkla tävlingsinriktad,
för i det här loppet skall jag vinna!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se