Fotbollträning med lite för mycket taggtråd

Okej frå se hur grammatsiskt korrekt detta inlägg blir då jag knappt kan se tagnenterna eftersom jag verkligen inte orkar tända en lampa. Måste bara säga innan jag fortsätter att jag  fullkommligt ääälskar datorer med lysande knappar, vem kom på det egentligen? Hen borde få en medelj.
I alla fall, vet inte riktigt vad som är promblemt med mig men jag är i alla fall sjukt glad och överambitiös ikväll. Skrattar åt allt, till stor del mig själv för jag är så jäkla rolig i mellan åt, jag fixar en jäkla massa och eftersom vårna fotbollsträning blev inställd så drog jag upp till planen och spelade lite själv. Kravllade väl större del av tiden runt i buskarna och letade bollar, Jag är helt världelös på att pricka mål imellanåt, men det var ändå väldigt roligt!
 
Förstår dock inte varför nån skulle lägga en massa taggtråd väl inne i buskarna, det är svårt nog som det är att ta sig fram där, taggtråd gör verkligen inte problemet lättare.
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se