Varför just nu!

Nu är jag hemma från fastlandet sen en dag tillbaka. Med mig hem fick jag förutom en massa kläder en förkylning. Så sjukt dålig tajming då denna vecka är totalt fullbokad. Får stanna hemma från träningen ikväll och vila upp mig lite. Håller för tillfället på att ladda ner säsong två av Vampire Diaries, jäklar så bra serie. förtfarande lite smått chockad och förvirrad över avslutningen på förtsa säsongen,sjukt oväntat men oj så bra!
 
 
 
 
Till helgens bilder har blivit insorterade i datorn och redigerade får ni så länge två instagram bilder. Fredags mys med lill Moa och en super smarrig lunch på Vapiano, rekomenderra!
 


Jennie    •  

Jag joinar förkylningsklubben :/










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se