Tummvantar & offer

Hade rätt så muycket inplanerat idag, men man kan säga att min tidsplan sprack när jag vakande först 11.15. Men jag har i alla fall fått gräsmattan klippt. 2 timmar ute i kylan tog det och jag hade glömt hur mysigt det var att använda tummvantar! Om en stund kommer Jimmy förbi och då var tanken att spendera lite tid på Levide IP och spela lite fotboll. Det lär nog bli underställ och mössa på idag, och kanske tummvantar? Haha ;D
 
Super kul att stiga upp mitt i natten och jaga flugor. Det var i alla fall vad jag gjorde inatt, typ sådär runt
klockan 1. Men jag fick den jäkeln till slut. Funderar på att lämna en lite hög med mina offer framme som avskräckande exempel..











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se