Tio saker om mig

Frdagen till ära kommer här lite sanningar om mig! 
Låt oss kalla det Fredags-faktan, okej kanske inte.. Men tanken är att detta skall bli ett återkommande inslag i bloggen, så snart kommer ni att veta allt som är värt, och inte värt, att veta om mig!
 

- Om mitt We♥It konot kraschade skulle jag dö
 
- Jag verkligen älskar min katt, mera än jag kan beskriva
 
- Jag är väldigt lätt påverkad och blir enkelt besatt i saker
 
- Jag har aldrig sett en skräckfilm och tänker inte göra det häller 
 
- Jag är rädd för väldgit mycket, vilket stör mig något enormt (notera föregående punkt)
 
- Jag önskar att jag bode i ett englesktalande land
 
- Att gå på konserter är bland det roligaste jag vet
 
- Om jag hade råd skulle jag köpa sjukt mycket skor & väskor (Tjejvarning!)
 
- Min favorit frukt är passionsfrukt
 
- Jag har länge funderat på att starta en egen youtube kanal, men vågar inte riktigt
 


SARA ♥    •  

Skulle inte heller klara mig utan we heart it!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se