Skogspromenader & mysiga hemmakvällar

Och så var den redan sista dagen på lovet. Har varit väldigt sköna lediga dagar, och jag har inte gjort speciellt mycket. Efter som klockan skulle ställas tillbaka fick jag ju en extra timme imorse så passa på att ta med kameran ut på en härlig, solig, förmiddags promenad. Blev nästan 1 ½ timme ute i skogen.
Riktigt skönt att få resa huvudet lite och bara njuta av naturen. 
Nu regnar det dock ute så jag har bäddat ner mig i soffan och kollar på fotboll.
Först reprisen av el classico och nu Djurgården - Gefle. En riktigt bra söndag med andra ord.
 
 
 


Fatma    •  

fina bilder!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se